Przewód gumowy do lekkiego oleju napędowego

Przewód gumowy do lekkiego oleju napędowego

AplikacjaPrzeładunek pomiędzy platforma wiertnicza a PSV (platform supply vessel)
MediumLekki olej napędowy
Ciśnienie robocze10 bar
Temperatura pracyOtoczenia
Technologia montażuZakuwanie wewnętrzne
Testowanie15 bar/hydrostatycznie

Opis: Tłoczny przewód gumowy z dwoma linkami antystatycznymi zakończony z jednej strony 4” gniazdem złącza suchoodcinającego (aluminium/Viton), z drugiej strony 4” złączem HAMMER LUG FIG. 200 (część męska + nakrętka). Przewód wyposażony (w części środkowej) w aluminiowe złącza zrywne typu MARINE, (na końcu) w zawiesie HOOKIE HOOK, (na całej długości) w pływaki FLOW SAFE, które utrzymują przewód na powierzchni. System zaciskania wewnętrznego umożliwia trwałe i bezpieczne połączenie końcówek z wężem, zapewniając pełny, niezaburzony przelot przez końcówkę przewodu elastycznego. System wykorzystuje zasadę przeciągania na zimno. Narzędziem zaciskowym jest utwardzony stożek, który w części roboczej ma średnicę większą niż średnica wewnętrzna końcówki w stanie niezaciśniętym. W trakcie zaciskania stożek przeciągany jest wewnątrz końcówki, rozszerzając ją do odpowiedniej średnicy. Część wężowa końcówki – „ogon”, rozpycha wąż, przygniatając go do tulei. Podstawową przewagą zaciskania wewnętrznego nad zaciskaniem od zewnątrz, jest zwiększenie przepływu przez wąż. W ten sposób średnica przelotu końcówki jest równa średnicy wewnętrznej węża. Długość całkowita 45000 mm.