Kariera w naszej firmie
Tubes International jest firmą o stabilnej pozycji na rynku. Znana jest z oferowania wysokiej jakości produktów, a także z profesjonalizmu i z eksperckiej wiedzy w zakresie rozwiązań dla przemysłu. W centrali firmy oraz w 40 oddziałach w Polsce i za granicą pracuje ponad 550 osób, w takich obszarach jak: handlowy, techniczny, produkcyjny, magazynowy, zakupy, finansowo-księgowy, administracja i marketing. Stawiamy na stałą współpracę oraz rozwój zawodowy pracowników poprzez szkolenia i kursy.
Dlaczego warto pracować w Tubes International?
Firma
Pracownicy
Indywidualny rozwój
Aktualne oferty pracy w TUBES INTERNATIONAL Sp. z o.o.
Chcesz pracować z nami?
Prześlij mailem CV i list motywacyjny na adres: rekrutacja@tubes-international.com wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych. Skontaktujemy się z Tobą. Jednocześnie zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.
W jakich obszarach możesz pracować
W naszych oddziałach
W oddziałach zajmujemy się głównie aktywnym pozyskiwaniem nowych klientów, budowaniem długofalowych relacji handlowych z klientami, sprzedażą węży, złączy, pras zaciskowych i innych produktów oraz świadczeniem usług serwisowych. Najczęściej szukamy osób z wykształceniem technicznym, ale chętnie rekrutujemy również osoby z zamiłowaniem technicznym oraz z doświadczeniem w handlu.
W oddziałach rozwijasz swoje umiejętności handlowe, techniczne czy administracyjne. Każdy z naszych oddziałów wyposażony jest w warsztat produkcyjny, magazyn oraz przestrzeń sklepową.
W centrali w Poznaniu
W centrali znajduje się centrum magazynowo-logistyczne, hala produkcyjna, w której produkujemy różnego rodzaju przewody, oraz warsztat spawalniczy, w którym mamy możliwość spawania i testowania ciśnieniowych węży stalowych.
W głównej siedzibie firmy możesz znaleźć pracę w takich obszarach jak: handlowy, techniczny, produkcja, magazyn, zakupy, finansowo-księgowy czy marketing.
Przebieg procesu rekrutacji
1. Weryfikacja nadesłanych zgłoszeń
2. Wstępna rozmowa kwalifikacyjna
z przełożonym
3. Ostateczna rozmowa z przełożonym
i osobą decyzyjną
4. Zatrudnienie nowego pracownika
Po wstępnej weryfikacji zgłoszeń zapraszamy kandydatów na rozmowę. Pierwsze spotkanie rekrutacyjne przeprowadza przyszły przełożony. Sprawdzana jest na nim wiedza i kompetencje potrzebne na wybranym stanowisku. Drugie spotkanie z kandydatem jest decydujące. Wyniki przekazujemy wszystkim kandydatom telefonicznie lub mailowo.
Standardowo zatrudniamy na umowę o pracę według poniższej kolejności:
- okres próbny – 2 miesiące
- pierwsza umowa na czas określony – 6-7 miesięcy
- druga umowa na czas określony – 6 miesięcy
- umowa o pracę na czas nieokreślony
Wybrane ścieżki kariery w firmie
Osoba zatrudniona na stanowisko: Pracownik magazynowy
- 1999 – Pracownik magazynowy
- 1999 – Asystent ds. technicznych
- 2002 – Specjalista ds. techniczno-handlowych
- 2004 – Specjalista ds. hydrauliki siłowej
- 2010 – Szef Sekcji Hydrauliki Siłowej
- 2012 – Zastępca dyrektora technicznego, Szef Sekcji Hydrauliki Siłowej
Osoba zatrudniona na stanowisko: Sekretarka
- 2003 – Sekretarka
- 2003 – Sekretarka, Archiwista Zakładowy
- 2004 – Asystent ds. realizacji zamówień, Archiwista Zakładowy
- 2004 – Specjalista ds. realizacji zamówień, Archiwista Zakładowy
- 2007 – Szef Sekcji Realizacji Zamówień
Osoba zatrudniona na stanowisko: Asystent ds. handlowo-technicznych
- 2016 – Asystent ds. handlowo-technicznych
- 2019 – Specjalista ds. handlowo-technicznych
- 2021 – P.O. Kierownika oddziału