Kariera w naszej firmie

Tubes International jest firmą o stabilnej pozycji na rynku. Znana jest z oferowania wysokiej jakości produktów, a także z profesjonalizmu i z eksperckiej wiedzy w zakresie rozwiązań dla przemysłu. W centrali firmy oraz w 37 oddziałach w Polsce i za granicą pracuje ponad 550 osób, w takich obszarach jak: handlowy, techniczny, produkcyjny, magazynowy, zakupy, finansowo-księgowy, administracja i marketing. Stawiamy na stałą współpracę oraz rozwój zawodowy pracowników poprzez szkolenia i kursy.

Sprawdź aktualne oferty pracy i dołącz do nas!

Dlaczego warto pracować w Tubes International?

Firma oddziały w Polsce

Firma

  • Międzynarodowa firma z siedzibą w Polsce
  • Prawie 30 lat funkcjonowania na rynku

  • Oddziały w Polsce i za granicą
Pracownicy

Pracownicy

  • 100% zatrudnionych na umowę o pracę
  • Decyzyjny system premiowy

  • Nagrody jubileuszowe i stażowe
  • 70% dofinansowania do pakietów sportowych

  • Pakiety medyczne

  • Pakiety ubezpieczeniowe na życie i emeryturę

  • Praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00

  • Średnia wieku 41 lat

  • Udział w akcjach charytatywnych
indywidualny rozwój

Indywidualny rozwój

  • Praca z najbardziej zaawansowanymi projektami technicznymi
  • Kursy językowe, również w trakcie pracy
  • Projekty rozwojowe
  • Szkolenia wewnętrzne i produktowe

Aktualne oferty pracy

Asystent ds. technicznych – konstruktor

– Poznań

Dowiedz się więcej o ofercie

Asystent ds. technicznych

– Gdańsk

Dowiedz się więcej o ofercie

Asystent ds. technicznych

– Gdynia

Dowiedz się więcej o ofercie

Chcesz pracować z nami?

Prześlij mailem CV i list motywacyjny na adres: rekrutacja@tubes-international.com wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych. Skontaktujemy się z Tobą. Jednocześnie zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.

Aplikuj

W jakich obszarach możesz pracować

kariera w Tubes International
kariera w Tubes Centrala

W naszych oddziałach

W oddziałach zajmujemy się głównie aktywnym pozyskiwaniem nowych klientów, budowaniem długofalowych relacji handlowych z klientami, sprzedażą węży, złączy, pras zaciskowych i innych produktów oraz świadczeniem usług serwisowych. Najczęściej szukamy osób z wykształceniem technicznym, ale chętnie rekrutujemy również osoby z zamiłowaniem technicznym oraz z doświadczeniem w handlu.

W oddziałach rozwijasz swoje umiejętności handlowetechniczne czy administracyjne. Każdy z naszych oddziałów wyposażony jest w warsztat produkcyjny, magazyn oraz przestrzeń sklepową.

W centrali w Poznaniu

W centrali znajduje się centrum magazynowo-logistyczne, hala produkcyjna, w której produkujemy różnego rodzaju przewody, oraz warsztat spawalniczy, w którym mamy możliwość spawania i testowania ciśnieniowych węży stalowych.

W głównej siedzibie firmy możesz znaleźć pracę w takich obszarach jak: handlowy, techniczny, produkcja, magazyn, zakupy, finansowo-księgowy czy marketing.

Przebieg procesu rekrutacji

1. Weryfikacja nadesłanych zgłoszeń

2. Wstępna rozmowa kwalifikacyjna
z przełożonym

3. Ostateczna rozmowa z przełożonym
i osobą decyzyjną

4. Zatrudnienie nowego pracownika

Po wstępnej weryfikacji zgłoszeń zapraszamy kandydatów na rozmowę. Pierwsze spotkanie rekrutacyjne przeprowadza przyszły przełożony. Sprawdzana jest na nim wiedza i kompetencje potrzebne na wybranym stanowisku. Drugie spotkanie z kandydatem jest decydujące. Wyniki przekazujemy wszystkim kandydatom telefonicznie lub mailowo.

Standardowo zatrudniamy na umowę o pracę według poniższej kolejności:

  • okres próbny – 3 miesiące
  • pierwsza umowa na czas określony – 6 miesięcy
  • druga umowa na czas określony –  6 miesięcy
  • umowa o pracę na czas nieokreślony

Wybrane ścieżki kariery w firmie

Osoba zatrudniona na stanowisko: Pracownik magazynowy

  • 1999 – Pracownik magazynowy
  • 1999 – Asystent ds. technicznych
  • 2002 – Specjalista ds. techniczno-handlowych
  • 2004 – Specjalista ds. hydrauliki siłowej
  • 2010 – Szef Sekcji Hydrauliki Siłowej
  • 2012 – Zastępca dyrektora technicznego, Szef Sekcji Hydrauliki Siłowej

Osoba zatrudniona na stanowisko: Sekretarka

  • 2003 – Sekretarka
  • 2003 – Sekretarka, Archiwista Zakładowy
  • 2004 – Asystent ds. realizacji zamówień, Archiwista Zakładowy
  • 2004 – Specjalista ds. realizacji zamówień, Archiwista Zakładowy
  • 2007 – Szef Sekcji Realizacji Zamówień

Osoba zatrudniona na stanowisko: Asystent ds. handlowo-technicznych

  • 2016 – Asystent ds. handlowo-technicznych
  • 2019 – Specjalista ds. handlowo-technicznych
  • 2021 – P.O. Kierownika oddziału