Polityka jakości
Naszym celem jest:
- tworzenie stabilnych podstaw rozwoju Firmy poprzez osiąganie założonych wyników ekonomicznych,
- kompleksowa obsługa naszych Klientów w zakresie węży i złączy przemysłowych poprzez poszerzanie oferty handlowej o nowe rodzaje asortymentu,
- zapewnienie Klientom dostępu do najnowocześniejszych wyrobów na rynku poprzez stałe aktualizowanie oferty handlowej,
- przedstawianie Klientom atrakcyjnej oferty o zróżnicowanym systemie rabatowym,
- poszerzanie zakresu oferowanych usług produkcyjnych poprzez wprowadzanie nowych technologii,
- świadczenie usług wobec Klientów na najwyższym poziomie jakościowym oraz ich ciągłe doskonalenie,
- informowanie Klientów o aktualnej ofercie Firmy poprzez prowadzenie skutecznej promocji,
- zwiększanie dostępności oferowanych wyrobów i usług poprzez rozszerzanie rynków zbytu i rozwój sieci dystrybucji,
- doskonalenie metod zarządzania Firmą,
- rozwój infrastruktury i poprawa warunków pracy pracowników,
- ciągłe doskonalenie kwalifikacji i zaangażowania pracowników poprzez system szkoleń i motywacji.

Gwarancją realizacji Polityki Jakości Firmy jest:
- pełne zaangażowanie Kierownictwa Firmy i wszystkich pracowników w realizację celów Polityki Jakości,
- stały przegląd spełnienia wymagań oraz osiągnięć w zakresie świadczonych usług w celu doskonalenia Systemu Zarządzania zgodnego z wymaganiami ISO 9001:2015.
Jako Prezes Firmy jestem odpowiedzialny za realizację niniejszej Polityki Jakości i ze swej strony deklaruję, że jest i będzie konsekwentnie realizowana przeze mnie, przez Kierownictwo i pracowników naszej Firmy. Każdy z pracowników, w zakresie swoich kompetencji i obszaru działania, zobowiązany jest do zrozumienia, wdrażania i doskonalenia zasad wynikających z przyjętej przez Firmę Polityki Jakości.
Prezes Zarządu Richard Fredriksen