Polityka jakości

Strona główna/O firmie/Polityka jakości
Polityka jakości 2016-12-29T13:29:54+00:00

Polityka jakości

Naszym celem jest:

  • tworzenie stabilnych podstaw rozwoju Firmy poprzez osiąganie założonych wyników ekonomicznych,
  • kompleksowa obsługa naszych Klientów w zakresie węży i złączy przemysłowych poprzez poszerzanie oferty handlowej o nowe rodzaje asortymentu,
  • zapewnienie Klientom dostępu do najnowocześniejszych wyrobów na rynku poprzez stałe aktualizowanie oferty handlowej,
  • przedstawianie Klientom atrakcyjnej oferty o zróżnicowanym systemie rabatowym,
  • poszerzanie zakresu oferowanych usług produkcyjnych poprzez wprowadzanie nowych technologii,
  • świadczenie usług wobec Klientów na najwyższym poziomie jakościowym oraz ich ciągłe doskonalenie,
  • informowanie Klientów o aktualnej ofercie Firmy poprzez prowadzenie skutecznej promocji,
  • zwiększanie dostępności oferowanych wyrobów i usług poprzez rozszerzanie rynków zbytu i rozwój sieci dystrybucji,
  • doskonalenie metod zarządzania Firmą,
  • rozwój infrastruktury i poprawa warunków pracy pracowników,
  • ciągłe doskonalenie kwalifikacji i zaangażowania pracowników poprzez system szkoleń i motywacji.
Polityka jakości

Gwarancją realizacji Polityki Jakości Firmy jest:

  • pełne zaangażowanie Kierownictwa Firmy i wszystkich pracowników w realizację celów Polityki Jakości,
  • stały przegląd spełnienia wymagań oraz osiągnięć w zakresie świadczonych usług w celu doskonalenia Systemu Zarządzania zgodnego z wymaganiami ISO 9001:2008.

Jako Prezes Firmy jestem odpowiedzialny za realizację niniejszej Polityki Jakości i ze swej strony deklaruję, że jest i będzie konsekwentnie realizowana przeze mnie, przez Kierownictwo i pracowników naszej Firmy.

Każdy z pracowników, w zakresie swoich kompetencji i obszaru działania, zobowiązany jest do zrozumienia, wdrażania i doskonalenia zasad wynikających z przyjętej przez Firmę Polityki Jakości.

Prezes Zarządu
Richard Fredriksen